METROU Otopeni -Gara de Nord!!!


SHARE daca iti place!

https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/473125350865993

๐—”๐˜‚ ๐—ณ๐—ผ๐˜€๐˜ ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฝ๐˜‚๐˜€๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ฑ๐—ฎ๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—น๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฟ๐˜‚ ๐— ๐Ÿฒ, ๐˜€๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐˜‚๐—ป๐—ฒ๐—ฎ ๐—ง๐—ผ๐—ธ๐˜†๐—ผ โ€“ ๐—”๐—ฒ๐—ฟ๐—ผ๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜ ๐—›๐—ฒ๐—ป๐—ฟ๐—ถ ๐—–๐—ผ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ฎ

Dupฤƒ ce รฎn ศ™edinศ›a de Guvern din ๐Ÿฎ ๐—ผ๐—ฐ๐˜๐—ผ๐—บ๐—ฏ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿญ ๐—ฎ๐—บ ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฏ๐—น๐—ผ๐—ฐ๐—ฎ๐˜ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ถ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐˜‚๐—น ๐— ๐—ฎ๐—ด๐—ถ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—น๐—ฒ๐—ถ ๐— ๐Ÿฒ, care leagฤƒ Sudul de Nordul Bucureศ™tiului ศ™i de Ilfov, iar la data de ๐Ÿญ๐Ÿต ๐—ผ๐—ฐ๐˜๐—ผ๐—บ๐—ฏ๐—ฟ๐—ถ๐—ฒ ๐Ÿฎ๐Ÿฌ๐Ÿฎ๐Ÿญ ๐—ณ๐—ผ๐˜€๐˜ ๐—น๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ฎ๐˜๐—ฎ ๐—น๐—ถ๐—ฐ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ฎ, acum ๐—ป๐—ฒ ๐—ฎ๐—ณ๐—น๐—ฎ๐—บ ๐—ถ๐—ป ๐—ฝ๐—ฟ๐—ถ๐—บ๐—ฎ ๐—ฒ๐˜๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜€๐—ฒ๐—น๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฎ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ฑ๐—ฎ๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—น๐—ผ๐—ฟ, deoarece vineri la ora 15,00 a fost data limitฤƒ de depunere a acestora. S-au รฎnscris la licitaศ›ie: 1. ALSIM ALARKO SANAYI TESISLERI VE TICARET A.S. Ofertant lider YUKSEL PROJE A.S. C2. DOGUS INSAAT VE TICARET A.S.Ofertant lider TEKFEN ฤฐNลžAAT VE TESISAT A.ลž. (TEKFEN CONSTRUCTION & INSTALLATION CO., INC.) Ofertant CONCELEX3. GรœLERMAK AฤžIR SANAYI ฤฐNลžAAT VE TAAHHรœT A.ลž. Ofertant lider 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA S.P.A. Tert si subcontractant TPF GETINSA EUROESTUDIOS SL. Tert si subcontractant SOMET Ofertant VERTATEL INTERNATIONALรŽn perioada urmฤƒtoare, vor fi analizate documentele pentru calificare.

Dupฤƒ calificarea candidaศ›ilor, รฎn cea de-a doua etapฤƒ, se vor depune ofertele tehnice ศ™i financiare. Este vorba despre proiectarea ศ™i execuศ›ia lucrฤƒrilor de structurฤƒ de rezistenศ›ฤƒ pentru Lotul 1.2 (Tokyo โ€“ Aeroport Otopeni), care are un traseu de 7,6 km ศ™i cuprinde 6 staศ›ii: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brฤƒtianu, Aeroport Otopeni.Valoarea contractului este de 2,38 miliarde de lei, fฤƒrฤƒ TVA.

๐— ๐Ÿฒ ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฟ๐—ถ๐—บ๐—ฎ ๐—น๐—ถ๐—ป๐—ถ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—ป๐˜€๐—ฝ๐—ผ๐—ฟ๐˜ ๐—ฝ๐˜‚๐—ฏ๐—น๐—ถ๐—ฐ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—บ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฐ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ฒ, ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ณ๐—ฎ๐—ฐ๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ด๐—ฎ๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ฎ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฟ๐—ฒ ๐—ก๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ๐˜‚๐—น ๐˜€๐—ถ ๐—ฆ๐˜‚๐—ฑ๐˜‚๐—น ๐—•๐˜‚๐—ฐ๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ถ๐˜‚๐—น๐˜‚๐—ถ, ๐—ฝ๐—ฟ๐—ถ๐—บ๐—ฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ด๐—ถ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—น๐—ฎ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—น๐—ฒ๐—ฎ๐—ด๐—ฎ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜ ๐—–๐—ฎ๐—ฝ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น๐—ฎ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—น๐—ผ๐—ฐ๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—น๐—ฒ ๐—ฑ๐—ถ๐—ป ๐—œ๐—น๐—ณ๐—ผ๐˜ƒ (๐—ข๐˜๐—ผ๐—ฝ๐—ฒ๐—ป๐—ถ – ๐—•๐˜‚๐—ฐ๐˜‚๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐˜๐—ถ – ๐—๐—ถ๐—น๐—ฎ๐˜ƒ๐—ฎ)

M6 este o ramificaศ›ie din Magistrala M4 Strฤƒuleศ™ti โ€“ Gara de Nord โ€“ Palatul Parlamentului โ€“ Eroii Revoluศ›iei โ€“ Gara Progresu. Prin implementarea proiectelor de metrou M4 ศ™i M6 se asigurฤƒ funcศ›ionalitatea completฤƒ a acestei investiศ›ii, ๐—น๐—ผ๐—ฐ๐˜‚๐—ถ๐˜๐—ผ๐—ฟ๐—ถ๐—ถ ๐—ฑ๐—ถ๐—ป ๐—ฆ๐˜‚๐—ฑ๐˜‚๐—น ๐—–๐—ฎ๐—ฝ๐—ถ๐˜๐—ฎ๐—น๐—ฒ๐—ถ ๐—ฎ๐˜ƒ๐—ฎ๐—ป๐—ฑ ๐—ฎ๐—ฐ๐—ฐ๐—ฒ๐˜€ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฟ๐—ฒ๐—ฐ๐˜ ๐—ถ๐—ป ๐˜‡๐—ผ๐—ป๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ก๐—ผ๐—ฟ๐—ฑ!

Linia de Metrou M6, pe relaศ›ia Staศ›ia 1 Mai โ€“ Staศ›ia Aeroport Otopeni este inclusฤƒ รฎn toate scenariile analizate pentru obศ›inerea unei strategii de mobilitate durabilฤƒ รฎn Bucureศ™ti (PMUD 2016-2030) fiind selectatฤƒ รฎn Scenariul Optim: โ€žAceasta va oferi o conexiune importantฤƒ รฎntre partea de sud a Regiunii Bucureศ™ti-Ilfov ศ™i aeroport.โ€Oportunitatea realizฤƒrii investiศ›iei a fost stabilitฤƒ รฎn conformitate cu planurile generale de dezvoltare ale sistemului de transport public al oraศ™ului, propusฤƒ ศ™i justificatฤƒ รฎn planurile generale, studiile de transport ลŸi strategiile de dezvoltare din ultimii ani.๐—”๐—ฐ๐˜๐—ฒ๐—น๐—ฒ ๐—ป๐—ผ๐—ฟ๐—บ๐—ฎ๐˜๐—ถ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ฎ๐˜‚ ๐—ณ๐—ผ๐˜€๐˜ ๐—ผ๐—ฏ๐˜๐—ถ๐—ป๐˜‚๐˜๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฟ๐˜‚ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ด๐˜‚๐—น ๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐˜€๐—ฒ๐˜‚ ๐—ฎ๐—น ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ถ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐˜‚๐—น๐˜‚๐—ถ, ๐—ฟ๐—ฒ๐˜€๐—ฝ๐—ฒ๐—ฐ๐˜๐—ถ๐˜ƒ ๐Ÿญ๐Ÿฐ,๐Ÿฎ ๐—ธ๐—บ, ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐˜€๐˜๐—ฎ๐˜๐—ถ๐—ถ ๐˜€๐—ถ ๐—ฎ๐—ฐ๐—ต๐—ถ๐˜‡๐—ถ๐˜๐—ถ๐—ฎ ๐—ฎ ๐Ÿญ๐Ÿฎ ๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ป๐˜‚๐—ฟ๐—ถ. ๐—œ๐—ป๐—ฑ๐—ถ๐—ฐ๐—ฎ๐˜๐—ผ๐—ฟ๐—ถ๐—ถ ๐˜๐—ฒ๐—ต๐—ป๐—ถ๐—ฐ๐—ผ-๐—ฒ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ผ๐—บ๐—ถ๐—ฐ๐—ถ ๐—ฎ๐—ถ ๐— ๐Ÿฒ ๐˜€๐˜‚๐—ป๐˜ ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฟ๐—ผ๐—ฏ๐—ฎ๐˜๐—ถ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—š๐˜‚๐˜ƒ๐—ฒ๐—ฟ๐—ป๐˜‚๐—น ๐—ฅ๐—ผ๐—บ๐—ฎ๐—ป๐—ถ๐—ฒ๐—ถ ๐—ฝ๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฎ๐˜‡๐—ฎ ๐˜‚๐—ป๐—ผ๐—ฟ ๐—ฎ๐—ป๐—ฎ๐—น๐—ถ๐˜‡๐—ฒ ๐—ฒ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐—ผ๐—บ๐—ถ๐—ฐ๐—ฒ ๐—ฐ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ถ๐—ฎ๐˜‚ ๐—ถ๐—ป ๐—ฐ๐—ผ๐—ป๐˜€๐—ถ๐—ฑ๐—ฒ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฟ๐—ฒ ๐—ถ๐—บ๐—ฝ๐—ฎ๐—ฐ๐˜๐˜‚๐—น ๐˜ƒ๐—ฒ๐—ป๐—ถ๐˜๐˜‚๐—ฟ๐—ถ๐—น๐—ผ๐—ฟ ๐—ฑ๐—ฒ ๐—ฝ๐—ฒ ๐—ถ๐—ป๐˜๐—ฟ๐—ฒ๐—ฎ๐—ด๐—ฎ ๐—บ๐—ฎ๐—ด๐—ถ๐˜€๐˜๐—ฟ๐—ฎ๐—น๐—ฎ.Aceastฤƒ linie, รฎncฤƒ din faza de proiectare preliminarฤƒ pentru studiul de fezabiliate, a fost pregฤƒtitฤƒ prin crearea posibilitฤƒศ›ii extinderii pรขnฤƒ la Teminalul II al Aeroportului Internaศ›ional Henri Coandฤƒ.รŽmpฤƒrศ›irea รฎn douฤƒ secศ›iuni, cu punct comun Staศ›ia Tokyo, a fost fฤƒcutฤƒ pentru a permite abordarea รฎn paralel a sฤƒpฤƒrii tunelului, รฎn douฤƒ direcศ›ii, cu 4 utilaje TBM ศ™i, ulterior, pentru contractarea unitarฤƒ a lucrฤƒrilor de finisaje, instalaศ›ii, semnalizฤƒri ศ™i de achiziศ›ii material rulant.๐—ฆ๐—ฒ๐—ฐ๐˜ฬฆ๐—ถ๐˜‚๐—ป๐—ฒ๐—ฎ ๐Ÿญ (๐Ÿญ ๐— ๐—ฎ๐—ถ – ๐—ง๐—ผ๐—ธ๐˜†๐—ผ ) are un traseu de 6,6 km ศ™i cuprinde 6 staศ›ii cu urmฤƒtoarele denumiri: 1 Mai (existentฤƒ), Pajura, Expoziศ›iei, Piaศ›a Montreal, Gara Bฤƒneasa, Aeroport Bฤƒneasa, Tokyo.Proiectul de introducere a trenului metropolitan Bucureศ™ti โ€“ Ilfov are prevฤƒzutฤƒ o Staศ›ie Multimodalฤƒ pe Centura Bucureศ™ti / DN1 pentru asigurarea transferului รฎntre tren ศ™i metrou.

รŽn paralel, vom continua cu implementarea proiectelor legate de prelungirea magistralei de metrou M5, de la Eroilor pรขnฤƒ la Pantelimon, cu extinderea magistralei de metrou M4, de la Gara de Nord pรขnฤƒ la Piaศ›a Progresul (finanศ›atฤƒ prin PNRR), precum ศ™i cu modernizarea magistralei M2._________________________#M6#magistralametrou#infrastructura#dezvoltare#modernizare#Bucuresti#Ilfov#RegiuneaBucurestiIlfov#DezvoltamRomania

Ar putea fi o imagine cu hartฤƒ

Comentarii

comments